Arhiva

Svi pričaju o Ordinacija Lilo

U vreme pandemije korona virusa, boravak u kućama je „naterao“ ljude da sagledaju svoje zdravstveno stanje i neophodnost promene loših životnih navika.

U vreme sve većeg broja poslova koji se obavljaju sedeći i prelaska velikog dela preduzeća na onlajn poslovanje, ljudi su shvatili da je zdravlje na prvom mestu. Zato smo o zdravoj ishrani i menjanju loših životnih navika razgovarali sa dr Andrijanom Ćulafić, osnivačem Specijalističke ordinacije CENTAR ZA ISHRANU LILO.

Šta je najvažnije da se uzme u obzir kada neko drži privatnu ordinacije poput vaše?

Privatna ordinacije je kao svako drugo preduzeće koje podleže tržišnim principima ponude i potražnje. Potrebno je marketinški podržati usluge koje pružamo, kako bismo bili što bolje vidljivi za naše potencijalne klijente. S obzirom na to da smo mi ordinacija u kojoj lekar subspecijalista ishrane zdravih i bolesnih ljudi pregleda i određuje terapiju, to nas u velikoj meri odvaja od ostalih ordinacija i nutricionističkih savetovališta.

Naše usluge uključuju medicinsku nutritivnu terapiju, dakle dijetoterapiju različitih stanja i oboljenja koja su izazvana nepravilnim, pre svega, nutritivnim navikama. Kroz ovu terapiju lečimo gojaznost, pothranjenost, insulinsku rezistenciju, sindrom policističnih jajnika, hipotireozu, poremećaje varenja i druge poremećaje i bolesti. Imamo i edukativna predavanja o zdravim stilovima, što je u današnje vreme neophodno skoro svakoj osobi. 

Kroz koje projekte razvijate priču o zdravoj ishrani i na koji način?

Danas se mnogo priča o značaju pravilne ishrane za naše zdravlje. Mediji i internet pružaju brojne informacije o ovoj temi. Međutim, praksa pokazuje da je, i pored dostupnih informacija, broj prekomerno uhranjenih i gojaznih osoba kao i obolelih od drugih hroničnih nezaraznih bolesti koje mogu biti uslovljene i nepravilnom ishranom, svakim danom sve veći. 

Poslednjih godina je kroz ordinaciju prošao veliki broj žena sa raznim hormonskim poremećajima: insulinska rezistencija, sindrom policističnih jajnika, hipotireoza, nemogućnost začeća, zbog čega smo napravili projekat i osnovali udruženje Žena bira zdravlje. Kroz taj projekat podižemo svest naše zajednice o značaju pravilnih nutritivnih navika za unapređenje zdravlja i kvaliteta života žene i njene porodice.

Ko su vaši najčešći korisnici?

Najčešći korisnici naših usluga su žene različitog uzrasta, koje imaju različite simptome hormonskih poremećaja, kao i prekomerno uhranjene i gojazne osobe oba pola. Imamo i dosta dece sa problemom viška kilograma.Osim toga, naši klijenti su i zdrave osobe koje žele više da vode računa o svom zdravlju, a svesne su da je ishrana veoma važan aspekt očuvanja i unapređenja zdravlja. 

Koji su glavni benefiti Naše mreže koji su vama privukli pažnju?

Mogućnost širenja priče, kroz povezivanje različitih delatnosti, je nešto što nam je privuklo posebnu pažnju na platformi Naša mreža kompanije Vip mobile. U vreme interneta, društvenih mreža i raznih aplikacija, jasno je da, osim preporuke zadovoljnog korisnika, ovakav način reklamiranja predstavlja ultimativnu potrebu svakog preduzeća pa i ordinacije.Stoga smo se sa posebnim zadovoljstvom odazvali pozivu da na ovakav način predstavimo naše poslovanje svima kojima su naše usluge neophodne.

Dopao Vam se tekst?
Podelite ga sa prijateljima!

Autor

Tekstovi nastali u periodu od 2019. do 2023. godine na prvoj verziji portala sačuvani su u okviru arhive.

Više o Arhivi